Private Labels Marketing Coordinator

29 Listopada 2021 eobuwie.pl S.A.

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Private Labels Marketing Coordinator
Miejsce pracy: Kraków
Czym będziesz się zajmować?:
  • Kreowaniem i egzekucją koncepcji strategicznych i komunikacyjnych dla marek z portfolio
  • Współtworzeniem i realizacją spójnej strategii komunikacji za pomocą wszystkich dostępnych kanałów i narzędzi w: offline, digitalu, e-com, social mediach, influencer marketingu
  • Wykupem mediów i optymalizacją działań marketingowych w celu realizacji postawionych celów
  • Koordynowaniem sesji zdjęciowych oraz video (packshoty, zdjęcia produktowe, kampanie wizerunkowe) wraz z kontaktem z wykonawcami, negocjacją warunków, briefowaniem działań
  • Współpracą z zespołami Działu Marketingu, E-commerce, Direct Marketingu, PR w celu tworzenia harmonogramów, materiałów do publikacji i realizacji spójnych działań
  • Koordynowaniem współprac ambasadorskich, influencerskich i partnershipów
  • Redagowaniem tekstów i braniem odpowiedzialności za spójny, angażujący content
Czego oczekujemy od Ciebie?:
  • Minimum 3-4 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku, najlepiej w środowisku e-commerce
  • Doświadczenia w tworzeniu strategii marki i koncepcji komunikacji
  • Znajomości branży i umiejętności tworzenia efektywnych akcji marketingowych
  • Świetnej orientacji w trendach i obsłudze kanałów Social Media
  • Doświadczenia przy wykupie mediów: performance, media płatne, digital, ATL, BTL
  • Umiejętności raportowania i analizy skuteczności prowadzonych działań
  • Doświadczenia w negocjacjach, kosztorysowaniu i rozliczaniu
  • Zainteresowania związanego z mediami społecznościowymi, modą i kulturą
  • Doświadczenia w pracy z Influecenrami, dziennikarzami i mediami, a także w organizacji eventów
  • Umiejętności pisania i redagowania stylistycznie poprawnych i angażujących tekstów marketingowych
  • Kreatywności połączona z wyczuciem biznesu
Co dla Ciebie mamy?:
  • Pracę w największej w Polsce i prężnie rozwijającej się firmie modowej
  • Samodzielne stanowisko z możliwością kreowania wizerunku nowych marek
  • Rola związana z atrakcyjną branżą fashion
  • Realny wpływ na rozwój nowych marek, uczestnictwo w przygotowaniu strategii komunikacyjnych
  • Doświadczenie w wysokiej jakości produkcjach sesji zdjęciowych i video
  • Współpracę z Ambasadorami i Influencerami
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną w LuxMed,
  • Zniżki na najlepszą modę (eobuwie.pl, MODIVO i CCC)
  • Program poleceń dla Pracowników (za polecenie nowego pracownika 1500zł dodatkowej premii!)
  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

02/12/2021

Marketing Coordinator

Firma: Amperio sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Co będziesz robić w Amperio? współtworzyć strategią marketingową (marketing mix, media mix, marketing automation) skierowaną na Lead Generation opracowywać nowe koncepcje kampanii reklamowych w oparciu o wyznaczone cele (akwizycji, budowanie świadomości...

29/11/2021

Lider Zespołu ds. Marketingu (Digital Marketing)

Firma: EPCM Executive Search

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Przykładowe zadania: Planowanie działań marketingowych spółki deweloperskiej oraz strategii marketingowej dla prowadzonych inwestycji z uwzględnieniem trendów rynkowych, określonych grup odbiorców, etc Przygotowywanie i odpowiedzialność za budżet...