Online Marketing Manager

27 Lipca 2021 Formanway

Dla naszego Klienta, wiodącego producenta zapachów, poszukujemy osoby na stanowisko:

Online Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 49/2021

 

Zadania:

  • Tworzenie planów strategii online dla produktów i rozwiązań oraz ich wdrożenie (kanały, formy, sprzedaż, nowe narzędzia etc.), przekładanie potrzeb biznesu na narzędzia w digital
  • Analiza wyników działań marketingowych w kanale digital, analiza działań konkurencji oraz trendów konsumenckich, rekomendacje
  • Analiza efektywności prowadzonych działań w poszczególnych kanałach komunikacji oraz ich ocena pod kątem wzrostu sprzedaży i udziałów rynkowych, rekomendacje
  • Analiza trendów i zachowań grup docelowych w Internecie
  • Planowanie i nadzór nad budżetem marketingowym - online
  • Aktywne budowanie pozycjonowania marki oraz raportowanie efektów podjętych działań
  • Rozwijanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wspierających sprzedaż oraz pozyskiwanie klientów
  • Nadzór nad firmami prowadzącymi social media
  • Zarządzanie stroną WWW: content oraz nadzór techniczny nad poprawnością działania witryny, rozwój zgodnie z celami biznesowymi
  • Strategiczne planowanie i realizacja kampanii reklamowych (Google Ads i Facebook Ads) / nadzór firmy zajmującej się kampaniami
  • Nadzór nad tworzeniem treści w oparciu o zasady optymalizacji contentowej oraz cele biznesowe (SEO)
  • Bieżąca współpraca z agencjami SEM, SEO, contentowymi
  • Planowanie kampanii Google Ads w połączeniu z Facebook i Instagram, kampanie e-mailowe
  • Administracja 24/7 kampanii oraz nadzorowanie prac grafików (banery)
  • Realizacja projektów z zakresu e-commerce
  • Realizacja celów w oparciu o ROI i budżet / rekomendacja budżetu
  • Tworzenie raportów z przeprowadzenia kampanii (CPC, CTR, koszt konwersji)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, zarządzanie lub pokrewne
  • 3 lata doświadczenia w realizacji działań z obszaru marketingu online w tym Google Ads i Facebook Ads
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics, panel Google Ads (mile widziane certyfikaty Qualified Google Advertising, Professional, Google Analytics Individual Qualification, znajomość Google Tag Manager) oraz LinkedIN Ads
  • Znajomość zagadnień z zakresu SEO
  • Znajomość CPM, CPC, CPL, CPS, ROI i zależności między nimi
  • Wiedza w zakresie zarządzania marką, budowania wartości marki oraz lojalności klientów wobec marki, pozycjonowania i różnicowania marki
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną, codzienną komunikację, poziom min. B2
  • Wysokie umiejętności organizacyjne oraz koordynacyjne, analityczne myślenie
  • Wiedza w zakresie e-mail marketingu i marketing automation
  • Znajomość narzędzi monitorujących trendy
  • Chęć do poszukiwań nowych możliwości marketingowych
  • Pozytywne nastawienie i energia

Firma oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Samodzielność i możliwości rozwoju zawodowego
  • Ciekawą i ambitną pracę w gronie profesjonalistów
  • Udział w niepowtarzalnych projektach dla wiodących marek
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Dobrą atmosferę pracy i inspirujące otoczenie
  • Kursy doszkalające
W celu wzięcia udziału w rekrutacji należy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych w tej rekrutacji. W innym przypadku Państwa aplikacja zostanie usunięta z systemu.

Podobne oferty

28/07/2021

Head of Content Marketing

Firma: E100 International Trade sp. z o.o

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Content strategy: creation and analysis of efficiency, adjustment based on trends and data; Building a content conveyor system and standards for the production of content in the company (online and offline); Develop your own media resources (online...

10/07/2021

Kierownik Działu Marketingu

Firma: Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: Kierowanie zespołem zaangażowanych, kreatywnych specjalistów w swojej dziedzinie Zastępowanie pod nieobecność Dyrektora Działu Zarządzanie spójnością komunikacji marketingowej w...