Koordynator ds. Trade Marketingu

03 Grudnia 2021 Carlsberg Polska
Koordynator ds. Trade Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 3. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2021” w kategorii FMCG.
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
  • Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla Off Trade,
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Współpracować z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w zakresie kreacji i zgodności brandowej.
  • Wspierać Key Account Managera w negocjacjach z klientem, poprzez przedstawienie strategii oraz rzetelnych danych rynkowych o kanale.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 3-lat doświadczenia w dziale sprzedaży w firmie z branży FMCG.
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B1.
  • Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
  • Świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz analitycznego myślenia.
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
  • Otwartości na nowe pomysły oraz doświadczenia w zarządzaniu projektami.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Współtworzyć strategię działań trade marketingowych poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych.
  • Przygotowywać szczegółowe analizy na podstawie badań konsumenckich oraz komunikacja priorytetów dla Off Trade,
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Współpracować z agencjami zewnętrznymi oraz działami wewnętrznymi w zakresie kreacji i zgodności brandowej.
  • Wspierać Key Account Managera w negocjacjach z klientem, poprzez przedstawienie strategii oraz rzetelnych danych rynkowych o kanale.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 3-lat doświadczenia w dziale sprzedaży w firmie z branży FMCG.
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B1.
  • Znajomości specyfiki i narzędzi sprzedaży w poszczególnych kanałach Off Trade.
  • Świadomości biznesowej, umiejętności pracy z danymi finansowymi oraz analitycznego myślenia.
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
  • Otwartości na nowe pomysły oraz doświadczenia w zarządzaniu projektami.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Samochód służbowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Pracodawce odpowiedzialnego społecznie
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska, ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.