Kierownik / Kierowniczka Kluczowych Klientów

13 Września 2021 Lotte Wedel Sp. z o.o.
Kierownik / Kierowniczka Kluczowych Klientów
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy, możliwość pracy z domu,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
  • perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
  • doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
  • ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
  • słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników,
  • zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
  • dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
  • dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
  • wolontariat pracowniczy,
  • aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel.
…i wiele więcej. Sprawdź TUTAJ!

 

POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Długoterminowe planowanie sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów
  • Realizacja planów sprzedaży sprzedaży w obsługiwanej grupie klientów
  • Zwiększanie udziału rynkowego E. Wedel w segmencie KK
  • Realizacja budżetów promocyjnych i rozliczanie inwestycji klienckich
  • Bliska współpraca z działami zakupów kluczowych klientów
  • Prowadzenie szkoleń Przedstawicieli Kluczowych Klientów
  • Monitorowanie działalności konkurencji w obsługiwanej grupie klientów
  • Organizacja i nadzór przebiegu promocji w obsługiwanej grupie klientów
  • Gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych o sprzedaży Kluczowych Klientów
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Minimum 4-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu klientami sieciowymi/międzynarodowymi
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego  
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wysoko rozwinięte umiejętności prezentacyjne 
  • Umiejętność podejmowania decyzji i brania za nie odpowiedzialności
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • Umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Praktyczne umiejętności negocjacyjne

Podobne oferty

20/09/2021

Key Account Manager

Firma: Tenda Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Szukasz pracy w sprzedaży? Lubisz nowe technologie, rynek IT, produkty sieciowe? Masz doświadczenie w zdobywaniu i utrzymywaniu klientów? Koniecznie rozważ aplikację do Zespołu sprzedaży w Tenda Polska na stanowisko Key Account Managera. Zależy nam na osobie,...

20/09/2021

Product Manager / Key Account Manager

Firma: Zing Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie /

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Realizację celów sprzedażowych, Budowanie trwałych relacji z Klientami, Proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych Klientów, Negocjowanie umów handlowych, cen i warunków współpracy,...