Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży

16 Stycznia 2021 Carlsberg Polska

WARZYMY
DLA LEPSZEGO

DZIŚ I JUTRA

Kierownik ds. Rozwoju Kanału Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1535
Będziesz pracował z produktami, które wywołują emocje.
Prawdopodobnie najlepszymi na świecie...
Co będziesz robić?
  • Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych. 
  • Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż
    w podległym kanale.
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału.
  • Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów.
  • Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży.
  • Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG
    w tym minimum  3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
  • Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy
    z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy  z systemem Nielsen.
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
  • Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań.
  • Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta
Co będziesz robić?
  • Kreować, planować i nadzorować strategię działań trade marketingowych w podległym kanale sprzedaży poprzez tworzenie planów, standardów i narzędzi, przy wykorzystaniu zebranych analiz oraz danych. 
  • Egzekwować strategię marek w podległym kanale sprzedaży.
  • Inicjować i wdrażać innowacyjne rozwiązania wspierające sprzedaż
    w podległym kanale.
  • Monitorować oraz analizować prowadzone działania pod kątem efektywności sprzedażowej i kosztowej.
  • Odpowiadać za przygotowanie budżetu dla działań trade marketingowych dla podległego kanału.
  • Wdrażać projekty Category Management u kluczowych klientów.
  • Budować planogramy oraz optymalizować powierzchnię sprzedaży.
  • Monitorować działania firm konkurencyjnych, analizować najlepsze praktyki oraz aktualizować dane rynkowe w kategorii piwo.
Czego oczekujemy?
  • Minimum 5-lat doświadczenia w firmie z branży FMCG
    w tym minimum  3-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Wykształcenia wyższego oraz języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Znajomości nowoczesnych narzędzi trade marketingowych.
  • Wysoko rozwiniętej świadomości biznesowej, umiejętności pracy
    z danymi finansowymi oraz doświadczenia w pracy  z systemem Nielsen.
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności budowania dobrych długotrwałych relacji biznesowych.
  • Kreatywności, elastyczności, otwartości na nowe pomysły oraz nietuzinkowego podejścia do powierzonych zadań.
  • Praca z Focus, GFK, Dunnhumby będzie dodatkowym atutem.
Co otrzymasz?
  • Umowę o pracę
  • Jasny system premiowy
  • Miejsce parkingowe
  • Opiekę medyczną
    w Luxmed
  • Kartę sportową
  • Wczasy pod gruszą
  • Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
  • Szkolenia z procesu produkcji i degustacji piwa
  • Piwo na Święta

Administratorem danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym jest Carlsberg Polska, ul. Krakowiaków 34, 02-255 z siedzibą w Warszawie.