Dyrektor ds. Sprzedaży i Konferencji

28 Października 2021 CFI Hotels Group

Grupa Hotelowa CFI to 17 obiektów hotelowych, hoteli oraz 8 znakomitych Restauracji w całej Polsce. W tym również Warsaw Plaza Hotel do którego szukamy osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Sprzedaży i Konferencji
Miejsce pracy: Warszawa

Jeżeli poszukujesz interesującej przygody zawodowej, nie odpowiada Ci monotonna praca za biurkiem, jeśli zaangażowanie i elastyczność są dla Ciebie zupełnie naturalne i chcesz należeć do zespołu przebojowych ludzi, którzy lubią swoich klientów i są gotowi stawić czoła wyzwaniom, jesteśmy przekonani, że podzielisz nasze dążenie do hotelowej doskonałości.

Oczekujemy rzetelności, obiektywizmu oraz zaangażowania w jakość- są to podstawy, na których zbudowany jest nasz sukces. Jeżeli dostrzegasz wyzwania tam, gdzie inni widzą problem, mamy dla Ciebie miejsce w naszym zespole.

 

Zakres Twoich obowiązków:
  • Zarządzanie działem sprzedaży oraz wsparcie w osiągnięciu jak najwyższego wyniku sprzedażowego
  • Analiza zapytań, rynku, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji oraz całego ciągu komunikacji z klientem aż do realizacji i rozliczenia
  • Aktywna sprzedaży produktów i usług hotelowych usług sieci CFI Hotels Group
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz prowadzenie bazy danych klientów
  • Realizacja założeń budżetowych w zakresie sprzedaży pokoi oraz usług konferencyjno-bankietowych
Wymagania
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu działem sprzedaży
  • Wysoka kultura osobista, zaangażowanie i odpowiedzialność za swoje działania
  • Łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji
  • Otwartość i swoboda w rozmowach z klientami
  • Umiejętności pracy nad wieloma projektami jednocześnie
  • Samodzielność w rozwiązywaniu problemów i nieprzewidzianych sytuacji
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • znajomość programu hotelowego Fidelio i Horeca Idea będzie dodatkowym atutem
Jeśli:
  • Czujesz się swobodnie w aktywnym pozyskiwaniu nowych Klientów
  • Potrafisz aktywnie słuchać i odpowiadać na zdefiniowane potrzeby Klientów
  • Jesteś osobą pełną energii, odważną, nastawioną na realizację celu
  • Jesteś aktywny/a i pomysłowy/a w poszukiwaniu nowych szans sprzedażowych
  • Twoim atutem jest otwartość na innych ludzi, potrafisz wyjść naprzeciw oczekiwaniom Klienta
  • Jesteś samodzielny/a i wiesz, jak efektywnie zorganizować swoją pracę
  • Posługujesz się narzędziami pakietu Office (przede wszystkim: Outlook, Excel, PowerPoint)
Oferujemy:
  • Samodzielną i bardzo ciekawą pracę
  • Atrakcyjną prowizję zależną od wyników pracy
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach naszej grupy hotelowej
  • Możliwość pracy z sympatycznymi i kompetentnymi ludźmi- wspólnie stworzycie fajną atmosferę
  • Dużą swobodę działania oraz współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.