BDM FCL / LCL / Rail (Kierownik ds. Rozwoju Spedycji Morskiej i Lotniczej)

17 Grudnia 2020 Fracht FWO Polska Sp. z o.o.

Ogłoszenie numer: 3995129, z dnia 2020-12-17

Fracht FWO Polska


Fracht FWO Polska Sp. z o.o z siedzibą w Warszawie działa od 2006 r. Posiada cztery placówki terenowe w Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie. Jako operator logistyczny dla przemysłu oferuje pełen wachlarz usług, od prostych transportów drogowych, po skomplikowane projekty logistyczne. Fracht FWO Polska obsługuje ładunki ponadgabarytowe, kontenerowe, cało-pojazdowe (FTL) i częściowe (LTL), chłodnicze, dostawy just-in-time oraz regularne transporty ekspresowe na terenie UE. Do grona klientów Fracht FWO należą przedsiębiorstwa z energetyki, przemysłu ciężkiego, chemicznego, branży Automotive oraz FCMG i farmaceutycznej. Korzystając z potencjału sieci partnerów Grupy Fracht, polska spółka realizuje dostawy do wszystkich krajów na świecie. Działa w oparciu o certyfikaty ISO14001:2004, ISO9001:2008 oraz wewnętrzną politykę jakości na bazie certyfikacji Swisstandards, która potwierdza, że biznes prowadzony jest zgodnie z wartościami: doskonałość, niezawodność i innowacyjność. Największym kapitałem Fracht FWO Polska są ludzie. Firma starannie dobiera kadry oraz dba o ich systematyczny rozwój.

Więcej informacji: http://frachtfwo.pl/

 

BDM FCL / LCL / Rail (Kierownik ds. Rozwoju Spedycji Morskiej i Lotniczej)

Miejsce pracy: małopolskie / Kraków

 

Opis stanowiska

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów oraz okazji rynkowych w celu zapewnienia stałego rozwoju,
  • utrzymywanie i rozwój dobrych relacji z klientami firmy,
  • prowadzenie rozmów handlowych i negocjowanie warunków współpracy z klientami,
  • sprzedaż usług spedycyjnych oferowanych przez firmę,
  • kompleksowe przygotowywanie ofert sprzedażowych,
  • monitorowanie terminowości zapłat od pozyskanych klientów,
  • współpraca z innymi działami firmy i oddziałami,
  • raportowanie zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami,
  • dbałość o dobry wizerunek firmy.

Wymagania

  • minimum 3 lat doświadczenia na stanowisku handlowym w międzynarodowej spedycji,
  • bardzo dobra znajomość rynku lokalnych klientów – warunek konieczny,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem,
  • bardzo dobra znajomość zagadnień i dokumentacji związanej z transportem morskim i spedycją,
  • umiejętność organizacji czasu pracy,
  • wysoka motywacja, zaangażowanie oraz przedsiębiorczość,
  • dobra znajomość języka angielskiego (znajomość kolejnego języka będzie dodatkowym atutem),
  • dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie w zakresie MS Office,
  • wykształcenie wyższe,
  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne.

Oferujemy

  • przyjazne środowisko pracy,
  • stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki finansowe,
  • partnerskie relacje z pracodawcą,
  • możliwość rozwoju zawodowego i awansu w organizacji o międzynarodowych strukturach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.