Team lider

16 Września 2021 eobuwie.pl S.A.
Team lider
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Sopot
Czym będziesz się zajmować?:
  • Efektywnym zarządzaniem oraz motywowaniem pracowników,
  • Realizacją planów sprzedażowych,
  • Zapewnieniem profesjonalnej obsługi Klienta, w tym bezpośredniej obsługi Klienta,
  • Prawidłowym obiegiem dokumentów,
  • Przestrzeganiem wyznaczonych standardów,
  • Sporządzaniem raportów.
Czego od Ciebie oczekujemy?:
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenia w kierowaniu zespołem pracowników,
  • Wysokiego poziomu umiejętności organizacyjnych,
  • Umiejętności podejmowania decyzji,
  • Dyspozycyjności do pracy w godzinach otwarcia galerii, również w weekendy,
  • Obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości MS Excel.
Co dla Ciebie mamy?:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne systemy premiowe!,
  • Stabilne warunki zatrudnienia - BRAK OKRESU PRÓBNEGO!,
  • Dwa razy w roku dofinansowanie 300 złotych do zakupu obuwia w naszym sklepie!,
  • Perspektywy rozwoju zawodowego (awanse pionowe i poziome),
  • Rabaty na produkty dostępne w sklepie eobuwie.pl, CCC, modivo.pl,
  • Program poleceń dla pracowników - 700 zł za polecenie do pracy znajomego,
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do pakietu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

19/09/2021

Lider zespołu rynek węgierski

Firma: eobuwie.pl S.A.

Lokalizacja: dolnośląskie /

Czym będziesz się zajmować? Zarządzaniem i wspieraniem zespołu konsultantów BOK (rynek węgierski), Motywowaniem, oceną i udzielaniem informacji zwrotnej swojemu zespołowi, Rozwiązywaniem problemów i sporów klientowskich i zespołowych, Nadzorem nad...

19/09/2021

Lider zespołu rynek węgierski

Firma: eobuwie.pl S.A.

Lokalizacja: świętokrzyskie /

Czym będziesz się zajmować? Zarządzaniem i wspieraniem zespołu konsultantów BOK (rynek węgierski), Motywowaniem, oceną i udzielaniem informacji zwrotnej swojemu zespołowi, Rozwiązywaniem problemów i sporów klientowskich i zespołowych, Nadzorem nad...