Sprawna komunikacja to absolutna podstawa w zespole
Kierownik zespołu handlowców » Sprawna komunikacja to absolutna podstawa w zespole
Jest to bardzo ważny aspekt w każdym przedsiębiorstwie. Właściwa, sprawna komunikacja znacznie ułatwia pracę również w handlu. Wpływa pozytywnie na realizację poszczególnych obowiązków przez pracowników w danym zespole. Przekonaj się zatem, jak zadbać o rozwój własnych kompetencji społecznych.
Jako kierownik zespołu handlowców, powinieneś zadbać nie tylko o swoje własne umiejętności, ale także o swoich pracowników. Stawiając na ciągły rozwój i poszerzanie kompetencji, uda Ci się dojść do perfekcji, a dzięki temu znacznie poprawisz swoje efekty w sprzedaży.
Komunikacja w zespole
Przede wszystkim postawcie na właściwe kanały komunikacyjne. To wcale nie takie trudne, jak może się wydawać. Rozmowy bezpośrednie nie zawsze są możliwe, a więc wybór powinien paść przede wszystkim na komunikację pośrednią, telefoniczną lub poprzez komunikatory internetowe. Ważne, żebyście wzajemnie informowali się o podjętych działaniach i projektach. Dzięki temu nie będziecie dublować poszczególnych czynności.
Interaktywne dokumenty w programie Excel to także dobry pomysł, ponieważ pomoże Wam w uporządkowaniu poszczególnych zadań i ich właściwym podziale. Takie niuanse mają ogromny wpływ na ogół Waszej działalności, a kosztują niewiele czasu i sił do zorganizowania.