Skuteczne motywowanie do pracy – jak robić to dobrze?
Kierownik zespołu handlowców » Skuteczne motywowanie do pracy – jak robić to dobrze?
Każdy kierownik zespołu handlowców musi dać z siebie wszystko, żeby właściwie zmotywować swoich pracowników do wykonywania poszczególnych obowiązków. Dobra motywacja to absolutna podstawa.
Jako kierownik zespołu handlowców powinieneś skutecznie motywować swoich podwładnych do pracy. Jak robić to dobrze? Przede wszystkim skup się na ich potrzebach i staraj się je spełniać, a na pewno zostanie to przez nich docenione.
Jak skutecznie motywować?
Każdy kierownik przede wszystkim powinieneś poznać swoich pracowników. Jakie mają cele i pragnienia? Na czym im najbardziej zależy? To wszystko ma ogromne znaczenie dla procesu pracy i motywacji. Dobrą motywacją są nie tylko pieniądze w postaci premii i prowizji. Wielu szefów stawia także na inne benefity w postaci kart sportowych czy możliwości szybszego wyjścia do domu, kiedy wykonają oni swoje wszystkie obowiązki. Jest to najlepszy sposób na to, żeby sprawić, że Twoi pracownicy chętniej i szybciej zrealizują powierzone im zadania.
Oczywiście każdy kierownik powinien również postawić na ciągłe rozmowy i kontakty ze swoimi współpracownikami. Postaraj się, żeby czuli się oni dobrze podczas codziennej pracy. Na pewno będzie w tym pomocna przyjacielska rozmowa i dobre słowo, które również ma działanie motywacyjne.